About ATOMY / Ποιά είναι η ΑΤΟΜΥ
- Company Name
- Atomy Co., Ltd.
- Founded
- June 1, 2009
- Founder
- Han-Gill Park
- Global Revenue
- 1.73 billion USD in 2020
- Global Members
- 15 million
- Global Employees
- About 650
- Global Regions
- The USA, Canada, Japan, Taiwan, Singapore, Cambodia, the Philippines, Malaysia,
Thailand, Mexico, Australia, Indonesia, Russia, China, Colombia, Hong Kong, India,
New Zealand, Turkey, and the UK.
- Products
- 426 products including HemoHIM, Absolute CellActive Skincare, Atomy Skincare
The Fame, health foods, beauty products, home goods, food, and fashion
- Headquarters
- 2148-21, Baekjemunhwa-ro, Gongju-si, Chungcheongnam-do, Republic of Korea
Established in 2009, Atomy is a network marketing company that conducts direct sales in 21 different regions including South Korea (as of Jul., 2021). We are growing at a rapid pace by implementing a consumer-oriented strategy that adheres to the principles of Absolute Quality Absolute Price established by our founding Chairman Han-Gill Park. We are also solidifying the foundation for sustainable growth by focusing on our forward-thinking goal of customer success and fostering three key corporate cultures: observing principles, growing together, and sharing. In 2020, Atomy's annual revenue was 1.73 billion USD and our global members reached 15 million.
Atomy uses a consumer-oriented network marketing strategy. We select favorable products that are higher in quality at more reasonable prices, and sell them through distribution channels that can compete with department stores, discount stores, home shopping networks, and online shopping. In other words, we find products that are more competitive in quality and price than similar products distributed through other channels for our customers' benefits. Through this strategy, we promise to achieve our ultimate goal of "Surpassing Customer Satisfaction to Customer Success."
YOU CAN FIND THE PREREGISTRATION FORM RIGHT ON THE LEFTΙδρύθηκε το 2009, Η Atomy είναι μια εταιρεία δικτυακού μάρκετινγκ που πραγματοποιεί απευθείας πωλήσεις σε 21 διαφορετικές περιοχές, συμπεριλαμβανομένης της Νότιας Κορέας (από τον Ιούλιο του 2021). Αναπτυσσόμαστε με ταχείς ρυθμούς εφαρμόζοντας μια στρατηγική προσανατολισμένη προς τον καταναλωτή που τηρεί τις αρχές της "Απόλυτης Ποιότητας Απόλυτης Τιμής" που καθορίστηκαν από τον ιδρυτικό πρόεδρό μας Han-Gill Park. Επίσης, εδραιώνουμε τα θεμέλια για βιώσιμη ανάπτυξη εστιάζοντας στον μελλοντικό μας στόχο, την επιτυχία των πελατών και προωθώντας τρεις βασικές εταιρικές κουλτούρες: την τήρηση των αρχών, την κοινή ανάπτυξη και την κοινή χρήση. Το 2020, τα ετήσια έσοδα της Atomy ήταν 1,73 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ και τα παγκόσμια μέλη μας έφτασαν τα 15 εκατομμύρια.
Η Atomy χρησιμοποιεί μια στρατηγική μάρκετινγκ δικτύου με γνώμονα τον καταναλωτή. Επιλέγουμε προϊόντα υψηλής προτίμησης, υψηλότερης ποιότητας στις πιο λογικές τιμές και τα πουλάμε μέσω διαύλων διανομής που μπορούν να ανταγωνιστούν πολυκαταστήματα, καταστήματα με έκπτωση, δίκτυα αγορών στο σπίτι και διαδικτυακές αγορές. Με άλλα λόγια, βρίσκουμε προϊόντα που είναι πιο ανταγωνιστικά σε ποιότητα και τιμή από παρόμοια προϊόντα που διανέμονται μέσω άλλων διαύλων προς όφελος των πελατών μας. Μέσα από αυτή τη στρατηγική, υποσχόμαστε να πετύχουμε τον τελικό μας στόχο "Ξεπερνώντας την ικανοποίηση των πελατών στην επιτυχία των πελατών".
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου