Η Διαχείριση/ Management objectives

 

  • Customers' Success
    Customers are not simply a means for Atomy—they are the ultimate goal. 
    The "Philosophy of Cow vs. Baby" best describes Atomy's mindset toward our customers. 
    The reason people tend cows is not for the cows' sake, but for the purpose of obtaining milk. 
    However, when a parent cares for their baby, it is for the baby's own well-being; 
    they do not expect anything in return.
     Likewise, we hope to go beyond just satisfying our customers to helping them succeed 
    for their own good. 
    We want them to achieve success as consumers and/or business owners through Atomy.
  •  
    Distribution Hub
    Atomy aims to become a world distribution hub—
    the central unit of a distribution network. To achieve this goal, 
    Atomy is creating a competitive advantage 
    by enabling a direct and effective connection 
    between manufacturers and consumers worldwide. 
    Our Global Sourcing Global Sales (GSGS) strategy 
    will help us seek out high-quality products that meet 
    our Absolute Quality Absolute Price 
    standard and offer them to consumers globally.
  •  
    Premier Company
    Atomy aims to be a Premier Company—
    the best of the best. "Honesty and Goodness is the Best Strategy"
    is a philosophy that describes our corporate values. 
    We want our employees to always be honest and loyal to our members
     as providers of quality products at reasonable prices, 
    and we will continue to develop programs to foster creative individuals 
    who will produce added value
     based on solid conscientious and moral standards.

    YOU CAN FIND THE PREREGISTRATION FORM 
    RIGHT ON THE LEFT 

    Επιτυχία πελατών

    Οι πελάτες δεν είναι απλώς ένα μέσο για την Atomy - 
    είναι ο απώτερος στόχος. Το "Philosophy of Cow vs. Baby"
    περιγράφει καλύτερα τη νοοτροπία της Atomy απέναντι στους πελάτες μας. 
    Ο λόγος που οι άνθρωποι φροντίζουν αγελάδες δεν είναι για χάρη των αγελάδων, 
    αλλά για τον σκοπό της απόκτησης γάλακτος.
     Ωστόσο, όταν ένας γονιός φροντίζει το μωρό του, 
    είναι για την ευημερία του ίδιου του μωρού. 
    δεν περιμένουν τίποτα ως αντάλλαγμα. 
    Ομοίως, ελπίζουμε να προχωρήσουμε πέρα ​​από την ικανοποίηση των πελατών μας 
    για να τους βοηθήσουμε να πετύχουν για το καλό τους. 
    Θέλουμε να επιτύχουν ως καταναλωτές ή/και ιδιοκτήτες επιχειρήσεων μέσω της Atomy.
     
    Κέντρο Διανομής

    Η Atomy στοχεύει να γίνει ένας παγκόσμιος κόμβος διανομής - 
    η κεντρική μονάδα ενός δικτύου διανομής. 
    Για την επίτευξη αυτού του στόχου, 
    η Atomy δημιουργεί ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα
     επιτρέποντας μια άμεση και αποτελεσματική σύνδεση 
    μεταξύ κατασκευαστών και καταναλωτών παγκοσμίως. 
    Η στρατηγική μας Global Sourcing Global Sales (GSGS)
    θα μας βοηθήσει να αναζητήσουμε προϊόντα υψηλής ποιότητας 
    που πληρούν το πρότυπό μας Απόλυτης Ποιότητας Απόλυτης Τιμής 
    και να τα προσφέρουμε στους καταναλωτές παγκοσμίως.
     
    Premier Company

    Η Atomy στοχεύει να είναι μια Premier Company - η καλύτερη από τις καλύτερες. 
    "Η ειλικρίνεια και η καλοσύνη είναι η καλύτερη στρατηγική"
     είναι μια φιλοσοφία που περιγράφει τις εταιρικές μας αξίες. 
    Θέλουμε οι υπάλληλοί μας να είναι πάντα ειλικρινείς και πιστοί στα μέλη μας
     ως πάροχοι ποιοτικών προϊόντων σε λογικές τιμές 
    και θα συνεχίσουμε να αναπτύσσουμε προγράμματα
     για την προώθηση δημιουργικών ατόμων που θα παράγουν προστιθέμενη αξία 
    βάσει σταθερών συνειδησιακών και ηθικών προτύπων.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις